Tyskland snart!!:D

Dålig uppdatering men mycket plugg har vi de här sista veckorna, men snart är det över och då gäller det. SOMMARLOV!! Då ska vi åka till leksand sommarland, köra runt med tinas bil, festa loss, sola, bada, njuta av sommar värmen, åka ut med båten någonstans bort härifrån, grönalund och MYYCKET annat. Fan va jag längtar, sen ska vi såklart uppdaterna mer här också. Nästa vecka går vi tre dagar i skolan, på torsdag och fredag är vi lediga, sen på måndagen den 25 maj åker jag och anna bort. Vi ska till tyskland, vi har verkligen längtat efter att åka ditt och nu, snart en vecka kvar bara, åker vi. Vi stannar där i en vecka( kommer tillbakx den 1 juni) och dagen efter vi kommer tillbaka ska bla jag avin tina anna natalie gabi, silvia, bshara rosetta khadra, hemen och MÅÅNGA fler till grönan med arabiska gruppen. Fyfan va kul säger jag bara!!!:D

aja nu ska jag ut och gå. Ska möta anna också som ska göra mig sällskap:) vi ska gå, sätta oss någonstans och bara prata om våra intressanta liv.........INTEEE!!)))

See ya

If you jump, I jump

//Rakan

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0