ARG:@

Ursäkta för den usla uppdateringen, men vi har verkligen inte haft orken att skriva här. Skolan har typ tagit över våra liv, här har ni en liten bild av det vi har till de kommande veckorna:

V 19:
Nationella prov i engelska

V 20:
Psykologi inlämning.
Samhällsrapport + examanation(stavning) haha
Prov i historia 2x
Nationellt prov i matematik
Anna och Tina har 2 tyska nationella prov.

V 21:
Historia prov
Historia inlämning + redovisning av uppsatsen


Kom och ta mitt liv säger jag bara, Jag blir deprimerad när jag tänker på allt vi har att göra. Vi klaga hos kuratorn idag och imorron ska vi klaga till lärarna, de kan verkligen inte planera. OHHHHHHHHHHHHH!!!:@ F*** de Hoppas de D**, jag är så j**** förbannad!! :@ DÖ******************************************************************************************.  Ursäkta men jag är ARG!!

If you jump, I jump

//Rakan

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0