Vi gillar...

Ja, är det nåt vi gillar så är det väl Corner. Vi kan spendera hundratals kr där eftersom vi var enormt feta i våra tidigare liv. Jag tror vi slösade typ 500-600 spänn där på bara några dagar. Men egentligen, är det inte bra att vi äter ordentligt? ;)



Favorit i repris: Det här var typ 1/3 av all mat vi åt den dagen. En hög med strips som självklart var köpta från...


CORNER! What can I say, we looove Corner <3

Har vart lite överallt idag men nu sitter jag hemma och chillar. Anna kommer om ett tag för att såklart följa våran tradition, nämligen att titta på Melodifestivalen tillsammans :) Hela familjen och Anna och hennes fader. Vi ska även laga en god kycklingwok lagom till Mello så det blir mums.
Nej, nu ska jag glo på tv ett tag men vi hörs sen.


If you jump, I jump

//Tina


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: jag med. Tack!

2009-03-14 @ 19:30:50
URL: http://emmyjosefine.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0