Vi är problembarn!

Ja, då var det kväll och trött är jag redan måste jag säga, men jag får skylla mig själv. Jag lägger mig typ ett varje natt pga att jag kolla på BigBrother 2003(inget liv) och vaknar vid sju varje dag för att gå till äckliga skolan! De senaste veckorna har varit katastrof för oss fyra i skolan. Vi som aldrig bråkat eller pratat med rektorn har pratat med henne flera gånger på bara tre veckor. Vi har blivit på ett sätt problem barn och kan nu inte lägga av, men skolan sköter vi dock bra och våra prov, läxor och allt som har med våra betyg sköter vi bra, vi har iaf inga ig:n. Men vi fyra, som ni kanske har fått höra utav min älskade vän anna, ÄLSKAR corner. Vi åt typ fyra gånger i veckan två veckor i rad, snacka om fettisar!
Aja nu ska jag ut på en promenad jag pallar inte sitta instängd hemma, jag får panik. haha

Vi hörs!

If you jump, I jump!


//Rakan

Kommentarer
Postat av: carro

oh, tack så mycket ! :D

er med (:

2009-03-12 @ 19:35:24
URL: http://lothman.blogg.se/
Postat av: emelie

Snygg blogg, allt bra ikv? :)

2009-03-12 @ 19:58:13
URL: http://emehliie.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0