Tina kom så går vi in i köket

Helloo is it me you're looking I know its me the other beans anint that funny, Hhahaha hejsan pejsan kejsan jag har tråkigt och vill döööööööö ni ser ju själv på headern att jag är den som är självmordbenägen. Jajja Soma gick för ett tag sen, soma är en va mina bästa vänner och hon är en H*runge, jag hatar henne ibland är hon så jävla falsk.

här är våra Sms till varandra innan hon kom hem till mig

jag: vart är du din hora
Soma: Letar efter snacks mammaknullare
Jag: Ey din hora rappa på lite, du är segare än Göran Persson när han håller tal
Soma: Kom ner nu din torra hora
jag: hellre torr än att vara blöt i Kisse-lisan som dig.



Kolla på henne så ful



Här är vi leker söta inför kameran men i själva verket hatar vi varandra hahahahahah

Kommentarer
Postat av: Soma

HAHAHAHAHHAHAHA diiin kurdiska hootchie = a woman who is considered sexually promiscuous, either due to her attitude, way in which she dresses, or her number of partners, it could also mean a combination of all three.



ÄLSKAR DIG AVIN <3

2009-03-16 @ 21:22:50

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0