Photoshop

Som ni vet så gillar vi Beans humor, alot. Och det här med photoshop tycker jag är roligt. För hur många gånger har man inte tittat i en tidning och se hur perfekt alla kändisar ser ut? Jag tror inte det finns nån som inte har tänkt så. Och det roliga med det är ju att man ser hur retuscherade bilderna är, men ändå tänker man så. Jag har tagit mig friheten att retuschera en bild för att visa hur fejkat det är. Ursäkta om något Eva-fans blir offended nu men jag tycker att Eva är skitfin utan massa gucka och retuschering men det var den bästa bilden jag kunde hitta


                         Before                                                   After
Hon är ju så jävla mycket finare innan photoshop för kolla hur fejkat det är. Visst det är klart man kan fixa till en bild litegrann men inte såhär överdrivet.

Hitta även en bild på Madonna som jag hade kul med. Men till skillnad från Eva så var hon inte fin innan, eller efter. Tro nu inte att jag är seriös med dom här bilderna för jag vill bara visa hur fejkat det ser ut i tidningarna. Vet att finishen är otroligt ful men som sagt, överdrivet.
                 Before                                                   After

If you jump, I jump

//Tina

Kommentarer
Postat av: ,.,

kanske får öva mer på den realistiska biten i photoshop på efterbilderna

2009-03-21 @ 17:08:22
Postat av: annelie

oo jäklar! jaa du ser.

tack föresten!

2009-03-21 @ 19:50:01
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0