MMM Va gott som Rakan och Erik säger

Historiaprov, Burke, Lenin, Stalin och alla andra skithorungesakersomfårenatttalivetavsigsjälv, yes Imorgon har vi en härlig Historia prov och jag har pluggat mycket och jag har inte fått ett skit i huvudet inte ett enda skit. Varfär är jag såhär, varför pluggar jag alltid sista dan innan varför är jag ett misstag. Och det är inte bara jag som pluggar på detta viset utan hela beans-skaran pluggar såhär yes vi alla är misstag. Jag var inte planerad direkt, Annas pappa frågade hur det gick till när annas mamma sa att hon var med barn och sen stog han vid fönstret och inte sa ett ord, och Rakans föräldrar ska vi inte ens ta upp här ahhahahahah (kedjor) Tina var nog den enda planerade ungen men hon är det största misstaget av oss ahahhaah. Aja måste gå och läsa på mer så att jag åtminestone får ett IG+. Hejdååå




Här är Mike, vår utbytesstudent från Kanada, När jag tog kortet och sa att jag skulle lägga upp den in bloggen sa han att jag skulle skriva att han var en Handsome kille och att tjejer skulle haffa honom hahah:)


If you jump, I jump

//Avin

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0