Meddelanden kan inte lämnas på Avin

Tjoho Avin här, ser att beansen har vart aktiva idag om ni undrar varför jag har inte synts till så mycket idag är för att jag har tagit igen all sömn som har gått åt plugg. Jaja men nu har det bara Hamlet skiten imorgon sen kan jag nog chilla eller ja chilla och chilla. Så hur gick det för mig då på provet? det känns bra och jag fick med allt men man vet aldrig Magnus rättar väldigt konstigt så man vet aldrig hur man ligger till hos honom.  Okej då beansligan har väl haft "kul" idag så nu tänkte jag att vi bjuder på lite bilder från dagens:)

Ang rubriken, ni vet räkningarna som man får hem och längst ner står det meddelanden kan inte lämnas på Avin ja det var min inspiration till den vackra rubriken hahha:)



Tina bestämde sig för att rita av rakan och det är ganska likt haha



Ja ni ser ju själva att de är likt, här är vi på lektion och Rakan som vanligt flummar



Mitt under genomgången tar jag fram mobilen och börjar posa som en fjortis



Anna vår sekreterare, antecknar alltid på lektionerna



Vi skulle plugga i ett av våra grupprum men plugg blev det inte



Detta mina damer och herrar är inte plugg, Anna sitter och skriker som vanligt MEN SLUTA RAKAN



Bråk, bråk, bråk



här skrattar jag som fan för att Tina tog sönder rakans nyckellampa hahahha



Rakans nycklar hahahahah, Ok detta var sista bilden men det kommer nog mer imorgon:)

If you jump, I jump

//Avin

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaa, :/ Det är hemskt!

2009-03-12 @ 20:03:40
URL: http://tiildans.blogg.se/
Postat av: johanna

haha jaha äre ni som har gjort den ?

2009-03-12 @ 20:16:46
URL: http://jjjohannah.blogg.se/
Postat av: Linn

tack så jätte mycket! Gjort den själv faktiskt :)

2009-03-12 @ 20:22:59
URL: http://kohler.webblogg.se/
Postat av: johanna

haha okej :)

2009-03-12 @ 20:29:48
URL: http://jjjohannah.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0