Ma prov

Tjoho Avin här, Anna och Rakan har Ma prov just nu inte jag eftersom jag ska ha det på måndag istället men nu får vi hålla tummarna för beansen så att det går bra för de. Jag mår skit just för att jag är fortfarande sjuk och jag pallar inte med mitt liv längre, trött på att folk ska alltid utnyttja vår vänskap och tro att de kan göra vad de vill  men nej Vi är greenbeans och vi ska inte bli utnyttjade eller hur. Aja nog om det dåliga vi syns snart och bilder kommer senare.

If you jump, I jump

//Avin

Image and video hosting by TinyPic

Till alla haters därute

Kommentarer
Postat av: ingrid

Åh är så avundsjuk på er. Ni är så coola, man vill bara vara som ni. Hur gör ni för att vara er själva? Kan ni inte skriva lite mer om er själva och berätta så kanske jag en dag kan bli som er! :)



Puss ifrån lilla moi

2009-03-20 @ 12:18:23
URL: http://hobbyingrid.blogspot.com
Postat av: carolina och ronja

Hej Ronja & Carolina heter vi. Ledsen att vi skriver massa reklam men vi söker läsare till en ny blogg vi har och skulle va tacksam fall du gick in på den och lämnar en kommentar om vad du tycker om bloggen. Sen hoppas vi självklart att du kommer fortsätta läsa den. Tack mvh Ronja & Carolina <3

2009-03-20 @ 14:06:03
URL: http://ronjaochcarolinas.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0