Greansbeans gymmar

Ja, vi har som sagt gymmat idag i skolan litegrann. Fast som vanligt när det gäller nåt som vi beans ska göra så blir det mest lek.


I början gick det bra, vi tog det på allvar...


Anna leker öh jag är nyttig och tränar, men Anna ge upp, vi alla är fettisar inombords.


Även jag lekte stark och tog den tyngsta vikten som ni ser. Är det bara jag eller ser det inte ut som att jag har brutit armen?


Rakan ville inte vara sämre han


Den stora bollen var ett måste



Och det hela slutade med att Avin...


...kastade den här saken på Rakan hahaha


If you jump, I jump

//Tina


Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0