God morgon!

Go morron allihopa, ska snart till skolan. Få se vilka upptåg vi hittar på idag, vi har ju både matte och samhäll haha :P Vad de än är så lovar jag att ni kommer få läsa om det här senare :) Jag tycker det är så kul med så många läsare redan nu. Hoppas ni fortsätter att läsa :) Men nu måste jag läsa klart Hamlet, ska ju ha förhör på den snubben idag, får se hur det går. Vi hörs snart igen.

Såklart så ska jag bjuda på lite bilder. Dom här är från Avins 18-årsfest :)



 Rakan<3 Malin<3 Pontus<3




Den mycket vackra tårtan....äh not :P





Å såklart en bild på födelsedagsbarnet :) <3


If you jump, I jump

//Anna

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jooo filmen var faktiskt bra ;)Kanske lite lite för lång bara

2009-03-13 @ 12:38:04
URL: http://danjella.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0