gårdagens

Ja, gårdagen var fan ingen höjdare måste jag säga. Förfesten hemma hos martir var ingen vidare(tråkigt folk) och festen som vi skulle till i Nyfors vart katastrof, som alla andra fester som folk nuförtiden har. Åkte hem så tidigt som klockan elva, hade inget annat att göra. Jag hajar golstan och halsho fick skjuss utav simon. Jag golstan och hajar drog till nadirs lägenhet(hajars bror) och satt där ett tag, sen drog jag hem. Hennes bror och där jag bor är typ 30 meter ifrån varandra, jag kan se in i vårat vardagsrummet från hans vardagsrum. Jag skulle tillbaka till de senare, m,en vad händer!? Jo jag lägger mig på sängen och somnar! Typiskt. haha:P

aja nu ska jag ta och plugga lite om världskrigen(misslyckad dag, kan ej plugga fan) sen vid halv fem ska jag avin och kanske sebbe till anna. Hon behöver vårat stöd idag!

VI Hörs!

If you jump, I jump

//Rakan

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0