Fast i leran

Guud, jag har verkligen problem just nu. Har suttit och tittat på tv hela kvällen även fast jag kanske måste plugga för vi har nämligen prov imorrn. Men som det misstag jag är när det gäller plugg så tror ni jag har pluggat? Nej, inte ett skit. Asså vad är det för fel på mig, på alla oss greenbeans? Jag och Avin är nog ändå de mest misslyckade när det äller att lämna in saker...historian :P
Så vad gör jag? Jo jag sitter och tänker på det dära feta IGt jag kommer få imorrn... A nu har jag tänkt färdigt på det så går vidare :)
Aja, ska väk försöka plugga liite iaf så, hej svejs.

If you jump, I jump
// Tina 

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0