En sjuk böna:(

Hej bloggen, Jag mår skitdåligt min hals har varit fuckad hela dan och det känns som om jag kommer spy galla snart. Jag skulle egentligen till en fest i Solna men orkade inte eftersom jag mår piss. Jag får ta o gratta Martir då han fyllde år i torsdags och idag firar alla honom så jag hoppas han har det bra, förlåt Martir för att jag inte kunde komma:( Jag har fått reda på att en av bönorna mår lite dåligt och vissa grejer har hänt så nu ska jag försöka få henne att må bättre, det är ju trots allt If you jump, I jump.





Jag är här för dig, If you jump I jump glöm aldrig bort det:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack habibi. Är så tacksam för att ha fått såna underbara vänner. Älskar er<3

2009-03-15 @ 11:06:59
URL: http://greenbeans.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0