Back on Track!

Hello folks I'm back on track. Känns mycket bättre nu, mina problem har löst sig, jag måste erkänna att jag kanske var lite dramaqueen men har verkligen mått skit. Men jag vill bara tacka mina underbara beans för att dom har varit där för mig, är så otroligt tacksam för att jag har er. Såna här vänner växer inte på träd. Massa kärlek till er<3

Just nu sitter jag och skriver min uppsats, det går väl sådär. Senare kommer Avin, då ska hon och jag plugga till provet.........hahahahahahah ja vi får väl se hur det går :P Innan jag återgår till min uppsats, här kommer tre godingar:)



Är det bara jag som tycker att reklamlåten till Robinson är suverän? jag tycker den är skitbra:)




kollade på filmen "the unborn" igår med älskling<3 Den var väl sådär, men gillar man exorcisten och the grudge så gillar man nog den här. Den här filmen skulle jag säga är en blandning av dom två. Det handlar om en unge som hemsöker den här tjejen och folk blir besatta av den här djävulen. Inte jättebra men värd att se. Sen är ju snyggingen från twilight med och det är ju ett +  :)





Och nu till den sista godingen, och den bästa. Har ni sett serien Chuck? Om inte, gör det! Den är helt marvelous!
Det handlar om Chuck som jobbar som en datorfixare. En dag får han ett meddelande med nån sorts hemlighet som har jättestor betydelse för framtiden typ. Och det är bara Chuck som vet vad hemligheten är eftersom han fick meddelandet, så mot hans vilja blir han en hemlig agent och jobbar undercover tillsammans med två andra. Den här serien har allt. Action, humor och kärlek :) ett måste!

If you jump, I jump

//Anna

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

sv; ni hann inte vara med! men kör en länkning senare i veckan, då lägger jag upp er på den listan! :)

2009-03-16 @ 10:26:32
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0