Steeek väder

Fyfan vad jag är glad. Vädret gör mig på topphumör. Igår var det borsökna som gällde på eftermiddagen med anna. Vi tog med vattenpipan och chillade där, stekte som fan. Sen cykla vi hem, tog det lugnt ett tag, sedan träffa jag sandra vid ica. Vi köpte lite kött, chips och drick. Slösade ca 600 spänn i ica haha:P sen drog vi till lagersberg och köpte vodka utav en kille som vi känner. Drog senare till vilsta och började grilla direkt med tanke på att vi typ dog av hunger. Patrik kom senare och joina oss. Sedan kom tania och amanda. Vi satt och hade as kul. Pratade med tania, var länge sen vi pratade så det var skönt. Runt tolv tog vi cykeln(jag, tania och amanda och cykla  hem. Min syster messa när jag var där och sa att hon hade kommit från tälje så jag drog hem för att träffa henne och hennes barn. Just nu sitter jag hemma hos anna. Hon sminkar sig och sen ska vi möta ivan på bussen för att dra mot borsökna för årets första dopp:). senare ska jag till någon park där min familj befinner sig. De ska grilla så jag tänkte dra ditt och vara med de lite. senare på kvällen hittar jag väl på någoit med grabbarna eller anna :D

aja nu ska vi sitta och pumpa musik:D Vi hörs

If you jump, I jump

//Rakan

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0