Ikväll också

Den här veckan har varit galen måste jag säga! fyfan. haha:P Studenten och fira hajar. Aldrig festat så mycket under en vecka tror jag, och tro det eller ej, vi ska ut ikväll också, får se vart men hajar skickade sms och fråga,-
(Hajar) Utgång idag eller?
(Jag) Jag svär vi har blivit alkolister, men gärna för mig!:P

hahaha. Så vi får se. Vädret suger ute just nu. Jag var förresten nyss på vilsta marknaden. Jag spela två spel och vann en stor hammare, jag åkte en karusell med min systersdotter och köpte en polka gris med jordgubb smak hahaha:P
men nu ska jag hoppa in duschen känner mig äcklig, jag vet inte varför men ajg gör det bara.

If you jump, I jump

//Rakan

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0