gbg / vi gillar

Sitter just nu i bilen på väg till gbg där min kusin tar studenten idag. Det går segt men om tur är så har jag min älskade data med mig med internet och sånt :) Så då går det liite fortare iaf.

Nu ska jag ta och bjuda på en sak som vi inte har gjort på ett tag nämligen vi gillar. Och det är ju såhär nu att vi greenbeans, eller iaf jag, anna och avin dör för Twilight och Edward Cullen. Mm Edward *dregel*. Okej ni fattar men Edward är inte den vi syftar på nu. OKej självklart är han to die for även i den kommande filmen New moon men det finns en annan också. Nämligen Taylor Lautner. Han var med i första filmen också men där var han inte fin men nu, DAMN!
Asså gud, vill dom döda oss eller vad liksom Edward och Jacob i samma film. Kallt vatten säger jag bara haha.
DAAAAMN


If you jump, I jump
//Tina

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0