BAJS VÄDER!

Tja, kom nyss hem. Var hemma hos Anna och såg en film på femman. Samtidigt åt vi chips och kladdkaka så snacka om att jag känner mig mätt just nu:P Fan vilket jävla skitväder det är ute alltså. Regnigt och blåsigt, vart har solen och sommarkvällarna tagit vägen fan? det känns som höst och att vi nyss har börjat skolan igen, men vi hoppas på bättre väder till den kommande veckan. Avin åker på onsdag så vi hade tänkt att vara hemma hos anna imrn och spela spel sen på tisdag blir det förmodligen grill om det nu blir bra väder. Måste iaf vara med henne innan hon åker med tanke på att hon kommer tillbax några dagar innan skolan börjar. Aja, nu ska jag ta och se någon film tror jag, är sugen på det. Länge sen jag satt här och såg på en skräckfilm själv. Ska bryta mot lagarna och ladda ner en film hahaha:P kanske får man en feting räkning hem? nejdå det tror jag iaf inte.

aja vi hörs väl senare :)

If you jump, I jump.

//Rakan

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0