Rakan här

Ingen skriver ju här förfan:D Nu ska jag skriva lite. Vi har inte gjort mkt sen tina fått körkortet. vi har mest varit ute och kört runt i hennes bil, stekt och badat. Festat, har varit lite up and downs, lite deprimerande dagar men de bra dagarna gör att dessa deprimerande dagarna försvinner haha:P ni förstår vad jag menar. Anna är just nu i skövde med hennes pappa. De var i skara idag, hon messa och sa det till mig. Lite dåligare väder har det varit idag, åskat och regnat. Men dock har det varit väldigt fuktigt och varmt. Imrn väntar dåligt väder enligt smhi men hoppas vi får sol. Orkar inte med regn även om det skulle vara väldigt skönt med lite regn med tanke på att vi har haft jävligt fint väder den senaste veckan, men men.. Vi får vänta och se. Idag har jag inte gjort mkt, setat mest hemma och degat. Det har jag inte gjort på ett bra tag nu så det har varit ganska skönt. Imrn kommer anna tillbaka så det blir förmodligen vara med henne hehe:)

Aja pallar ej skriva mer, vi hörs. Ska snart kanske ner och sätta mig med bshara och de andra men vi får se hur det blir.

If you jump, I jump

//Rakan

Kommentarer
Postat av: en fet jävla kossa ;)

hahahahahaha :D det kommer inte hålla sig så länge ;)

2009-07-04 @ 12:20:14
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0