back

Avin pratade om south park och jag ska fylla på. JAG SÄGER BARA EN SAK, BÄÄÄÄÄSTTTA SERIEN SOM FINNS. Simpsons ligger såklart först men ett litet snepp efter kommer south park. Cartmen, vart ska jag börja? Han är rent ut sagt BÄST! Jag kan bara titta på honom och få ett skrattanfall. Nog pratat om south park(jag ska titta på ett avsnitt innan jag lägger mig, Avin har smittat av sig liksom haha.) Skolan knullar mig/oss. JAg hade geografiprov idag, gick ut efter tre minuter. Mitt papper som jag lämnade in bestod av streck=IG! Jag hatar geografi, jag tror jag har dyslexi i geografi. Jag avskyr geografi och den som har uppfunnit geografi borde torteras. Aja, lite sent nu med tanke på att jag börjar halv nio imorgon så jag ska nog titta på ett avsnitt av south park sen ska jag lägga mig och somna skönt. hoppas jag bara inte ligger i sängen och tänker för mycket som jag gjorde igår, för då somnar jag inte förens flerar timmar efter att jag har lagt mig i sängen. Nog med mitt babblande nu,

Vi hörs förmodligen imorgon :)

If you jump, I jump.

//Rakan

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0