Wtf?

Usch vem fan snor kalsonger??, vilket jävla äckelbarn hahahahaha.

Stöldbegärligt gods

Det är så jävla roligt att gå in på argalappen.se, det finns så många roliga lappar hahah. Men vissa lappar shit va grova de är, äre verkligen så att man hatar sina grannar så jävla mycket jag menar kolla på den här tex.

Tidsoptimist får klockren tillsägelse

Jag förstår ändå den här personen, det är jävligt irriterande när någon gör sådär. En av mina grannar tar typ tio tvätttider åt gången, fyfan vad man lackar ur då seriöst jag blir så irriterad, det bästa är att hon skriver olika namn och alla har samma fula handstil liksom döh som om man inte fattar. Hahhahaha tänk om man kissade i grannens tvätt hahahah så jävla klockrent. Kanske gör det i min grannes tvätt, en fin liten luktöverraskning får hon då hahahaha nej driver bara. Jag kommer inte kissa utan jag kommer bajsa i hennes tvätt, tänk er hon kommer ner tänker ta ut sin tvätt oså ser hon the doodie OMG what the heck what what in the what what world is that, why would anyone do this, what have I done to deserve this WHYYY GOD WHYYY hahahahah okay I know sick humor men men that's just moi:)

Bilder lånade från argalappen.se

If u jump, I jump

//Avin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycke!

2009-08-21 @ 19:40:13
URL: http://corail.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0