Ett tag sedan //Avin

Tjoho, how u doin. Det var ett tag sen ni hörde från oss och vi har haft fullt upp med skolan vänner (BS) och sånt. Ja vad har hänt då, vi har börjat i skolan, vårt tredje år i skolan så det betyder STUDENTEN om åtta månader exakt. Rakan och Anna bombar våra huvuden med studenten. Rakan din fag sluta tjata, så jävla jobbigt liksom. HAHA vet ni vi är den värsta klassen på området och vi är äldst hahaha vi börjar bli lite för skämmiga men äsch det är ändå vårt sista år så vi har rätt att få vara lite cpbarn ibland ellerhur?. Imorgon redovisning som gäller, wii jag ska vara nyhetsankare ahahhahaha lite smått och gått kommer att hända under reddovisningen. Aja ska försöka få beansen att börja skriva här. de har nog ingen livslust hahahaha, tåget nästa ellerhur. OCH SANDRA MIN ÄLSKLING HA SÅ KUL I TURKIET OCH SKIT I ALL BS SOM HAR HÄNT OCH SKIT I ALLA *PIIIIIIIIIIIIIIP* Massa kärlek från moi till toi.





VAD GÖR DU RICKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYy?????
Weird Japanese Pictures'

Weird Japanese Pictures

Weird Japanese Picturesweird-japanese-pictures-11

Om Foki kan så kan jag, ja ni vet hitta konstiga bilder på nätet. bruden leker oouou titta på mig jag är kines, thai eller vad än nu hon är, iaf hon är fett med irriterande, hahaha har ni hört hennes röst blev fan rädd när jag hörde den  hahahahah.

bilder lånade från dennna sida

Bye ms american Pie

Kommentarer
Postat av: SOLIGA

2009-08-27 @ 19:51:20
Postat av: Anonym

Här kommer soliga hälsningar från Turkiet :D vi har det skit bra, vi har just nu typ 36 grader ute och det är kväll. jag dör av värmen. jimmy älskar't. :) vi har redan hunnit bada i havet vilket var typ as skönt! ME LIKE !! Vi ser fram emot maten, som är hur mycket som helst..

RAKAN du ska se alla tårtor och mat ;) och alla jävla bakelser. om jag är menad att bli fet så är det fan nu jag kommer bli det!! (jag lovar att vi ska ta bild på maten så får du se rakashhh!)



SYNS OM EN VECKA !! När jag är brun och vacker <333333

pusssssss love från moi till er !

2009-08-27 @ 19:54:13
Postat av: 'Rakan

Sandra din feta kossa jag ska slå sönder dig när du kommer hem vänta bara!!



PS: Jimmy hoppas du blir uppäten av en haj!

Älskar er

2009-08-27 @ 20:00:45

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0