Vi gillar...

Hej svejs, har precis gjort lite tyska och har inget att göra just nu. Så tänkte bidra med några ord på vår kära blogg:) Vi fick 45 min på oss idag i skolan att skriva och förbereda ett tal om intolerans, min första tanke var wtf! Hur fan ska man klara av det på 45 min, liksom ett tal är något som kräver förberedelse. Jag satt i 40 min och fick inte ihop någonting, sen slängde jag ihop något på 5 min, det blev skit men vad ska man göra? haha:P Imorrn är det anti-våldsdag också. Då bär det av till stan för att göra massa aktiviteter, får se hur kul det blir.

I alla fall,  något eller någon rättare sagt, som vi diggar starkt är Ryan Higa hahahaha han är så jävla klockren :P 







Hahaha så jävla skön:P

If you jump, I jump

//Anna

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till lucas

Tyvärr blev du inte veckans blogg denna gången.

Men håll utkik i min blogg för nya tävlingar.

Har en ny på gång redan nu.

Tack för din medverkan.

2009-04-16 @ 10:07:30
URL: http://emmaviktoriaklasson.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0