Vår vardag!

Ja vad gör vi? Jag(Rakan) sitter iaf här och tittar på mobboffren Avin och Simon. Simon gör ljud och äcklar Avin medan hon försöker få honom att sluta=vår vardag! Nu blev avin arg också och kalla honom för mammatöjare hahahahaha! nu sparkar hon honom och säger att hon är "farlig". Avin ska våldta simon säger hon. Nu slår hon honom och försöker bryta hans arm, och hotar honom. avin ska springa efter honom och slå hnomo igen säger hon. Nu tar hon djupa andetag och spottar på Mig, liksom tina gör. Fuck de två. Avin sade någon till mig nyss, -Jag kommer slå dig så hårt, att din mamma inte kommer känna igen dig. Simon försöker slå henne och sa samma sak till simon som mig. Nu står hon simon, jimmie och lillis och pratar om hennes längd. Jimmie säger att han är längre än henne, HAHAHA!

Aja vi hörs!

If you jump, I jump

//Rakan

Kommentarer
Postat av: pojkarna i läder

Nice blogg :)

kolla in våran också :)

2009-04-01 @ 21:04:58
URL: http://fagfive.blogg.se/
Postat av: MALIN NILSSON

sexig ??? hehehe ok tackar ;P

2009-04-01 @ 22:25:49
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0