The shortest bean is home

Hallåojsan allihopa som älskar Greenbeans. NU är moi (Avin) hemma från götet. Fyfan va kul det var där vill tillbaka men jag har ju saknat mina beans har inte ens berättat att jag är hemma de får se själva detta inlägg, Kan tänka mig att Rakan kommer säga Jävla PIIIP hon har inte sagt att hon är hemma sen kommer han messa mig och skriva med stora bokstäver ÄR DU HEMMA, Typiskt Rakan hahaha, Anna och Tina kommer att bli glada o fyfan vad jag har saknat er beans seriöst känns forever sens jag såg er. Mucho love från mig. Aja Götet var skit bra men Gekås Ullared OmFG liksom bästa stället så jävla billigt liksom allt vänta bara tills jag får med mig beansen dit de kommer bli helt galna, bästa stället förutom att det typ ligger in the middle of nowhere, Ni vet Netonnet reklamen där de typ krigar för att komma fram till lagershopen precis så var det för att komma fram till Ullared och det bästa var att det låg netonnet där hahahah.



Nästan alla som handla där kom ut med såhär mycket grejer



Det här fick jag med mig, skulle ha vart mer om vi inte gick därifrån så tidigt



Saknat er:)<3

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0