inget man ser varje dag!

Hej svejs, kom hem för ett litet tag sen från Västerås och KEVIN:D Det var superbra:) Vi åkte vid 4 härifrån och kom fram ungefär tjugo i 5. Så då var det en timme och tjugo minuter kvar tills han skulle börja, så då gick vi och åt på MAX, jättegott. första gången jag äter upp allt inklusive drickan:P ointressant men men:P Sen när vi kom dit till konserthuset så upptäckte jag i samma sekund som jag klev in att det skulle vara perfekt att hyra lokalen för fest. Jag lovar bäst för fest!. När vi var inne och Kevin hade börjat sjunga så skämde Tina ut mig lite hahahhahaha men det var kul. Det var helt tyst och hon skriker som hon brukar göra (ni som känner henne vet hahaha) och de som satt bredvid kollade på henne och asgarva hahaha. På vägen hem såg vi oxå något som man inte ser varje dag, en brinnande bil vid vägkanten. Fy faan va det brann. Synd att den inte explodera det hade vart häftigt :P Tina kommer lägga in bild sen;) Nu ska jag se på tv och äta glass. mmm va gott. Ha de bra!

If you jump, I jump

/Anna

Kommentarer
Postat av: 42day

Älskar namnet på bloggen alltid coolt med vegetariska namn:D

2009-04-14 @ 14:20:33
URL: http://fortoday.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0