Hemma nu igen

Nu skriver jag också det, SE FAST AND FURIOUS 4! DEN KNÄCKER ALLA TRE FILMER SOM GJORTS! FYFAN VA DEN VA BRA. Redan första minuten och då var man helt fast och inne i filmen. Tina skrev inte detta, men fyffaaaaaaaan vilka tre heta brudar det var i filmen, framförallt den där tjejen som ven disel typ flörtade med! Den här filmen är bra och intressant för både tjejer och killar. Snygga bilar, snygga tjejer, och JA den har hela paketet liksom.

Jag kom nyss från anna. Vi satt och tittade på Talang 2009 och jag blev chockad när jag såg mehedi med. De tyckte att han var en av de bästa de hade sett under alla säsonger. Han var grymt bra. Honom röstar jag på senare när det är semi finalen! Sen titta vi på singing bee och ikväll var det sugande låtar men bra och roliga personer. Jag och anna hoppades på att erik skulle vinna hela skiten men det blev istället lena :P hehe. Aja nu hade jag tänkt och kolla runt här lite sen ta och se någon film(Inte från nätet om ni tror det haha).

Vi hörs! Fortsätt att fråga när ni har chansen. Fråga vad som helst;) vi är villiga att svara på allt!

If you jump, I jump

//Rakan

Kommentarer
Postat av: Tanya

fråga: Vad gillar ni att skriva om mest?

2009-04-10 @ 23:07:17
URL: http://tanii.blogg.se/
Postat av: Ellen M

Hoppas du får en fin påskhelg! Kommer du få/gömma några påskägg imorgon?

~Spana gärna in min bloigg fylld utav tävlingar, mode, vardag & foton!~



Lägger du till mig på bloglovin' kan jag lägga till dig! (Skriv en kmt om du gör det



MVH

www.ellensplats.blogg.se

Ellen M

2009-04-11 @ 00:11:01
URL: http://ellensplats.blogg.se/
Postat av: sandra!

Fast and furious va sååå ra!

2009-04-11 @ 12:31:48
URL: http://saandrah.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0