gårdagens

Snacka om att de andra beansen vägrar skriva här:P haha! Men det är efterallt påsklov och man vill njuta av den riktigt mycket med tanke på att det är sol och varmt hela tiden. (Avin är fortfarande i götet!)

Igår var Jag, Anna, Tina, Ivan och Simon på stan och åt på papas tapas. Det var helt ok mat faktiskt. Jag och Ivan dela på en maträtt för två personer. Den innehöll kött med klyftpotatis, vit sås, räkor med vitlök, vitlöksbröd, sallad, ost, nacho chips och dipp. Efteråt blev det bowling med de fyra och vem vann tror ni? jo simon så klart och jag kom tre med bara ett poäng färre än tina! Snacka om att jag blev sur! ahahaha:P

Efteråt drog vi till åhlens och köpte en skräckfilm(de bortglömda) som sög riktigt hårt. Innan det bärde sig åt till anna gick vi till ica och köpa Två kilo godis, två chips påsar, dip, creame frasche(Stavning), naturgodis och två drickor! Någon av oss kommer dö av övervikt kan jag säga. Vi träffa malin på väg hem till anna, hon skulle också komma, sebbe kom efteråt och joina oss. Vi satt och kolla på film, och det enda jag, tina malin och simon gjorde var att skratta. Vet inte varför, men jag skrattar alltid åt skräckfilmer. Det är så kul när de skriker och låtsas vara galningar! Dessutom var det en italensk film vilket gjorde att vi skratta mer åt språket, men men,,,!:) De andra drog runt halv tio men jag malin och sebbe var kvar där till elva, halv tolv och bara pratade och tog det lugnt.

där har ni en liten sammanfattning på gårdagens. Ikväll ska vi till min syster, hennes dotter fyller två år så de ska ha kalas med god mat och goda bakelser, Jag lovar jag kommer dö av övervikt!! HAHA. Aja vi hörs senare!

If you jump, I jump!

//Rakan

Kommentarer
Postat av: 3 tjejer och en kille//Anna

de va faktiskt spanska dom prata :P

2009-04-08 @ 09:20:37
URL: http://greenbeans.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0