Dags att stänga dörren

A säger:
hej
A säger:
jag vet att jag inte uppskattar dig som jag gjorde förr
S säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA
S säger:
HAHHAHHAHAHAHAHAHAHA
A säger:
men vi är två indvider med olika åsikter
A säger:
och vi har nått den punkten där vi ej kan prata
A säger:
vi är inte avin och soma längre utan vi är avin och soma
A säger:
vi måste inse det och d kan vi gå vidare utan varandra
A säger:
jag gråter om nätterna och jag vet att du inte vil att jag ska känna så
A säger:
vi har inte rört varandra på ett år och du kan inte tillfredställa mig längre
A säger:
och jag har börjat dejta någon annan
A säger:
så därför vill jag säga hejdå och stänga dörren till vårt förflutna
A säger:
men var inte ledsen kom ihåg när en dörr stängs så öppnas en annan.
A säger:
och en sak till det är inte du det är jag

Kommentarer
Postat av: Shanna

hahaha avin, vi får likadana flippattacker - HI5!;)

2009-04-14 @ 21:03:31
URL: http://shannaas.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0