Bilder:D

Nu tänkte jag bjuda på lite härliga sommarbild samt vanliga vardagsbilder!:)



Där har ni Anna(Idag) på väg till trafikskolan.


Där har ni Anna(hemma hos hennes pappa)


Där har ni iaf Anna och Erik. (bilden gjord av mig) HAHA!


Jag och Avin på Waynes coffie. Vi har blivit lite av "Waynes horer" hahaha, vi fikar där varje dag typ=INTE BRA.


Anna "pluggar" haha


Anna, Avin och mina feta fingrar på Waynes :P


Anna och Tina på bussen på väg till Waynes:P


Jag och Anna innan modevisningen, ursäkta mitt öga, försökte kisa men ser snarare ut som att ena ögat är större än den andra hahahaha! Anna är 70 tal och jag är 90 tal. As bra modevisning var det!


Fyfan vilken härlig sommarbild. där har ni stoffe, jovana, jala, idres, avin, anna och mike. (från vänster)



En till härlig sommarbild!:D


Tog bild när jag och mike var uppe vid parkeringen.


Där har ni en översikt över vår underbara stad Eskilstuna


En till härlig sommarbild, Tagen när vi satt på balkongen hemma hos anna och rökte vattenpipa!:)


Där har ni en bild över Vilsta.

Där har ni bilder från dagen och för någon vecka sen.

If you jump, I jump

//Rakan

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0