Jag tror inte ni vet hur mycket ni betyder för mig

Pga förra inlägget så har jag kollat igenom en massa bilder åh då slog det mig fyfan vilka underbara vänner jag har. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig men jag älskar er som fan shitt alla våra minnen alla stunder gud ingen kan ta det ifrån mig. Jag är så glad för att vi har varandra, för att jag har er. Alltså det är så sjukt och så unikt att vi har en sådan vänskap. Ni vet allt om mig jag vet allt om er och ävem om nått skulle hända med oss så litar jag på er fullständigt, inte för att det kommer hända något efter typ 10 år så lär det inte hända nu eller våra nya kompisar som vi älskar otroligt mycket ni vet vilka ni är. Men iaf ni betyder otroligt mycket för mig och ni har alltid min shoulder to cry on:) love love love love love love

IF YOU JUMP, I JUMP


Image and video hosting by TinyPic

Älskad<3

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0