Vill bara säga ett par ord :)

Har vart på "änglar och demoner" idag med min älskling och Simon:) helt okey film faktiskt:) Har bara lust att säga ett par ord som jag känner att jag måste få säga:) förutom allt plugg just nu så är jag så himla lyckligt lottad. Jag har underbara vänner som absolut inte växer på träd. Inga ord kan beskriva hur mycket ni betyder för mig<3 dessutom så har jag även den mest underbaraste kille, vi har vart tsm i snart 4 år och 3 månader och det har vart den bästa tiden i mitt liv. Trodde aldrig att jag skulle hitta den rätta så tidigt, som sagt jag är lyckligt lottad. Ni fem kommer alltid ha den största platsen i hjärtat<3

Snart är det sommarlov, inte långt kvar nu, och då säger jag er, då händer det grejer, såklart tsm med dom bästa:) Men nu ska jag försöka, verkligen försöka plugga lite, inte kul men sånt är livet. Ha det bäst, sov gott.













If you jump, I jump

//Anna

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0