Provet idag

Omg provet idag gick inte bra måste jag säga. Jag började liksom plugga imorse, typ två timmar innan provet, not a good idea för er som tänkte köra på det. Kunde inte mycket alls så blev riktigt skit asså. Men jag får väl hoppas på ett g iaf. Får råplugga i helgen inför provet på måndag, vilket jag inte heller kommer göra för att jag kommer bomba min hjärna med msn som vanligt haha.
Så vad har vi fyra hittat på idag? Jo det gamla vanliga, spotta, slå, kasta grejer på varann. Ingen nyhet precis. Men om ni är riktigt snälla kanske Avin lägger ut bilder från våran dag ;)
Imorrn är det förhör på Hamlet så kanske borde leta efter mina papper...efter Scrubs.

If you jump, I jump

//Tina

Kommentarer
Postat av: Maria

tack detsamma :)

2009-03-12 @ 17:32:17
URL: http://akm.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0