Fy helvete!



Alltså snälla snälla snälla, jag ber dig snälla snälla snälla snälla, kan du inte hålla käften!? herregud fyfan va förjävligt det låter. Hur kan folk tycka att det låter bra, och som blondinbella skrev, "Förresten var det någon mer än jag som grät när Ugglas sjöng snälla snälla? Snyft" Alltså herregud, vart någonstans låter det sorgset!? det låter som en trasslig traktor. aja, nu vet jag, även om jag en gräslig röst, att jag ska söka till melodifestivalen med mina tre andra beans. Vi kan vinna hela skiten. Inget är omöjligt om hon går vidare till final och kammar hem andra plats!

If you jump, I jump.

//Rakan

Kommentarer
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 300! Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare!

2009-03-15 @ 16:43:44

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0