Grand opening

Här bjuder vi på våra bästa filmtips, både gamla och nya filmer. Jag tänkte iaf ta åt mig äran av att skriva det allra första filmtipset så here it goes. Diary of a mad black woman är en av de bästa filmerna jag har sett. Filmen handlar om Helen, en svart kvinna som är gift med en rik svart man (Charles). Han behandlar henne som skit och slänger ut henne från deras hus när en ny kvinna kommer in i bilden. Men Orlando (spelad av Shemar Moore) en arbetarklasskille visar henne hur en riktig saga ser ut och när Charles blir förlamad ser Helen chansen att ge honom av hans egen medicin. Men när allt kommer till kritan, är det verkligen gammal kärlek rostar aldrig eller tar nyförälskelsen över?

En riktigt bra film som sätter sig på minnet. Och Orlando är den mest perfekta killen, åh, vilken tjej skulle inte vilja ha honom ärligt talat? Så vacker. Men nu får ni inte tro att det här är värsta bölarfilmen utan den har sina stunder, spec när man ser Helens släkting Madea i rutan haha. Aja ett filmtips från moi så titta vetja :)

If you jump, I jump

//Tina



Kommentarer
Postat av: Emmie

Tack =)

Ni har oxå en fin blogg =D

Besök gärna min och min kompis hemsida där vi vill hjälpa dom som bli mobbade, man kan oxå gå med om man vill stoppa mobbing..

http://stoppamobbning.mylava.net/

Kram

2009-03-12 @ 19:14:31
URL: http://therockgirl.blogg.se/
Postat av: Carro

den filmen är bland de bästa jag sett! och jag kan bara säga att jag var besatt av shemar moore i flera veckor efter att jag sett filmen. satte på filmen innan jag skulle lägga mig bara för att spola fram till någon scen där han var med i hahaha. mobbad - jag vet :(

2009-03-12 @ 21:20:10
URL: http://camaria.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0