Ett långt inlägg det här!

Tja på er. Sorry om jag inte har skrivit på några dar nu, men under helgen var jag hemma hos min syster i södertälje och där hade jag inte tillgång till dator, så jag har tyvärr inte kunnat skriva något. Och igår var jag hemma hos anna hela dagen så kunde inte skriva heller. Jag har haft en helt ok helg, Heron city, umgås med familjen etc. Jag kom hem igår vid tre tiden, var hemma ett tag sedan drog jag hem till anna.

Var där hela kvällen. Idag blev det skola. Jag och tina var själva, de två andra beansen var hemma. Den ena hade ingen motivation att gå till skolan och den andra var "SJUK" hahaha. eller så som hon säger, - Jag har hostat som en h*ra hela morgonen hahahaha.

Imorron blir det modevisning för min anna och eriks del. Vi ska klä ut oss och representera olika årtal. Jag ska vara 90 tal och ha på mig en polotröja, ett par jeans byxor och en luvtröja. Sen ska jag vi ha 2000-talet kläder och då ska jag ha svarta chinos, svarta fin skor, en vit skjorta och svart slips. Det blir väl helt ok hoppas jag!:)

På tal om mig erik och anna tänkte jag nu bjuda en bild på oss från december när vi va på idolfinalen. Lyckliga var vi iaf!:) haha.



Där har ni oss iaf, snygga och sexiga som alltid.....SÄGER VI! HAHAH

Aja det blev ett långt inlägg det här, men det gör inget, jag har efterallt inte skrivit på flera dagar.

PS: Laila Bagges dans i fredags var så jävla BRA och hon var så jävla SNYGG, jag höll på att dö! Jag blev helt ärligt K*T i henne! hahAHAHAHAHAHA.

Vi hörs allesammans.

If you jump, I jump

//Rakan

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0