Du är vad du äter

Tjoho Avin här, klockan är ganska sent och jag mår ännu dåligare, jag som brukar aldrig bli sjuk oså händer detta mig. Idag har jag inte gjort speciellt mycket eller jo jag rakan soma var hemmos anna och försökte plugga men det blev inget plugg utan det blev en moff dag en riktig moff dag med vattenpipa o sånt. aja jag måste nog lägga mig i sängen igen jag mår skit fan får se om jag orkar gå upp till skolan imon. Här är lite bilder från de senaste dagarna:)


Rakan i fredags, ser nu hans vänstra öga går lite upp när han skriver hahaha



Anna och Tina innan lektionstid



Påväg hem, här ser ni Nawand och Khalid jävlas med Rakan, de kastade snöbollar ahhaah



Här är vi i vår gamla skola, och bordet brukade vi alltid sitta vid vi liksom bodde på det bordet



och idag var vi hemma hos anna och hade moff dag och när vi moffar så moffar vi ordentligt ja ni ser ju själva hur mcyket det är och chipspåsen är inte ens med eller gorbys men försök och överträffa oss när det gäller moff.



Efter ett tag kom den här fjortisen och moffa med oss, alltså seriöst kolla på henne blatte - fjortis elller vad?

(snodde bilden från hennes mobil som förövrigt var fullt med fjortisbilder)

If you jump, I jump


//Avin

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: tack så mycket:D

kul med bilder från skolan!

2009-03-16 @ 07:13:57
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: hajen

snyggsoma:P

2009-03-16 @ 19:06:05
Postat av: ante

mer fjortisbilder av soma plx

2009-03-17 @ 08:54:52

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0