Time goes by so slowly

Kollade igenom alla våra inlägg och hittade det hära tidsfördrivet som avin tidigare svarat på. Så tänkte faktiskt också göra det för att få tiden att gå lite.

Lovar du att vara ärlig? Ofc
Du heter: Tina
Smeknamn: Tiny
Låt som när du är ledsen sörjer till? kommer inte på nu
Beroende av: TV, köra, msn, vänner mm
Vem behöver du mest just nu: Mr Körkort
Vad tror folk om dig? gud vet, palla bry sig
Stämmer det? vet inte
Vad får du oftast komplimanger för? eh jag vet inte
Vad säger du för att imponera på någon? how are u doin?
Hur imponerar man på dig? med bilen
Brukar du skratta för dig själv? OM jag gör
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: FÖr dig som ska utomlands i sommar har vi härliga nyheter... från comviq
Var bor du? Etuna
Trivs du där: Beror på humöret, ibland bästa staden ibland värsta hålan
Äger du några converse: nej
Sprit, cider, vin eller öl: apelsinjuice
Brukar du bli för full: no liquor for me
Vad har du för mobil operatör: comviq såklart
Är du allergisk mot något: nej inte vad jag vet
Har du haft sex idag: no im a cleen-tean haha
Nästa mål i ditt liv: förutom ta körkort, bli rik
Hur svarar du i mobilen: hallå, haa, haaå
Vem ringde du senast? Avin haibi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: prata faktiskt inte med avin för hon svara inte så den sista jag snackade med var anna, fråga hur det var i gbg mm
Antal timmar sömn inatt: tillräckligt
Sov du ensam: japp
Brukar du komma i tid: beror på vad det handlar om
När mår du bra: när jag är med mina habibis aka greenbeans och andra, när jag kör
När blev du fotad senast: i onsdags
Hur känner du dig nu: taggad
Vanligaste färg på dina kläder: black
Vad tycker du om fötter: yuck
Vad saknar du: bellmansplan
Hade du en bra kväll igår: japp
Favorit dryck på morgonen: oboy, apelsinjuice
Rakar du benen: behöver tjejer ens svara på den hära?
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag vill
Är du blyg? ibland, men inte med mina beans
Sysslar du med någon idrott: nej fettisar hela bunten är vi
Vill du hellre ha mail än brev: mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja första gången jag såg Paul Walker, mm love
Har du spytt offentligt: när jag var liten
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vet inte
Är du nöjd med ditt liv: vilket liv? nejmen som sagt beror på humöret
Är du bortskämd: nej inte vad jag vet
Vad gör du i morgon: chillar hemma
Vad är det värsta du vet? mycket
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika
Vad behöver du just nu? vatten
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? det finns många
Vad längtar du till? de som känner mig vet
Har du bra vänner och äkta vänskap? japp, greenbeans in my heart
Vad använder du för shampoo? jordgubbsshampoo
Vad är det finaste du fått? my greenbeans
En speciell dag du minns: ur och penn med avin och anna haha
Tycker du om någon just nu: ofc, tycker om många
Om fem månader: får jag se då
Du samlar på: minnen
Gröna eller röda äppeln: doesn't matter
Vem ringer du när du är arg/ledsen: no one
Gillar du golf: minigolf ja
Vilken tid gick du upp idag: kvart i 6 typ
Har du sovit i din egna säng inatt: yes
Har du strumpor på dig nu: jajamänsan
Vad ska du göra ikväll: kolla på tv
Är det okej att gråta: alltid
När grät du senast: vet inte
Laddar du ner musik och film från Internet: nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: ojojoj, köpa bilar, resa
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej spelar roll
När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag inte orkar sova mer
Har du piercing: öronen ja
Vill du gifta dig: tror inte det
Vill du ha barn: NO WAY
Solar du ofta: solarium nej men i solen när jag har lust
Är du bra på att laga mat: kan knappt koka makaroner
Gillar du att dansa: flumdansa ja ibland
Är du flygrädd: har aldrig flygit men förmodligen, är höjdrädd
Hur vig är du: benen bakom huvet kan jag iaf
Vad dricker du helst när du är törstig: water
Vilken är din favoritglass: typ nya solero
Tror du på ett liv efter döden: är osäker
Tycker du om sushi: har aldrig smakat men luktar euw
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Bor dina föräldrar tillsammans: japp
Har du tandläkarskräck: nej men äckligt när dom grötar i käften
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska tror jag
Vilken ögonfärg har du: blue
Har du någon gång gråtit dej till sömns: nej
Biter du på naglarna: japp tråkigt nog
Röker du: bara vattenpipa med jordgubbssmak
Hur ofta tränar/motionerar du: aldrig
Senaste låt du hörde: tror det var same girl, det var en kille på bilskolan som hade den på mp3n
Vad gör du på helgerna: olika

If you jump, I jump
//Tina

Kommentarer
Postat av: jennifer

saknar också bellmansplan

2009-08-12 @ 19:59:17

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0