Steek:D

Nu sitter jag och Anna hemma hos hennes pappa och röker vattenpipa. Fyfan vilket härligt väder det är alltså, helt sjukt. Vi hade tänkt att grilla men Erik är i stockholm, tina är hemma, malin ville inte och avin har "plugg". Den där bruden + tina har verkligen problem när det gäller plugg. Avin har inte lämnat in en uppsats som egentligen skulle vart inne för typ sex veckor sen. Vi har blivit värsta misstagen när det gäller skolan. Jag har skjutit upp tre prov, vilket jag aldrig förr gjort men sen är vi jävligt smarta om man tänker efter. Vi brukar plugga till proven vi har dagen innan i två timmar, knappt det, och får ändå VG och MVG. Om vi nu hade pluggat mer skulle vi ha fått toppbetyg, men vi har lovat varandra att börja plugga faktiskt*Säger vi* 

JAg vet inte varför men så var det med det iallafall. Senare på eftermiddagen ska anna ut till tina och jag ska hem, vet ej vad som händer ikväll, men hoppas på att några vill grilla.

Nu ska vi ut på balkongen och steka sen röka pipa!:)

If you jump, I jump

//Rakan


Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0