Rakan här!

Tja, någon dag sen vi skrev här, men vi har längtat efter helg så vi har inte orkat skriva, hoppas det inte händer igen. Igår blev det fest för min, Anna och Eriks del. Vi va på stålfors festen som tydligen skulle endast vara för gymnasietelever, men det var förfan typ 95 där. Jag blev jävligt arg. Innan vi drog dit var jag och anna hemma hos henne och förfesta lite, jennifer hade köpt ut vin till oss på eftermiddagen, sen hade vi lite vodka hemma hos anna också. Vi drack upp allt men spara dock lite åt erik. Vi drog ditt vid nio, Sämsta festen någonsin, men i början hade vi liteeeeee liteeee kul! :P
hahah

Ne nu måste jag dra, skka till kusinerna
Hörs!

IF you jump, I jump.

//Rakan

Kommentarer
Postat av: IkaH

du kommer säkert ihåg min blogg (www.sminkpose.blogg.se) men nu har jag en ny så kolla ghärna in den och lämna kommentarer :) puss. ♥

2009-04-21 @ 21:57:24
URL: http://sshakeiit.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0