Fast and furious

Har inte skrivit på ett tag nu men nu ska jag skriva av mig lite...Till och börja med, Fast and Furious filmen. Jag vet att Anna redan har skrivit om den men om ni inte har sett den, GÅ OCH SE DEN NU! Asså nu ska jag snacka allvar. Den filmen är den bästa fucking film jag sett på länge jag driver inte. En minut in i filmen och man är redan fast. Resten av filmen är likadan man sitter som klistrad. Och om ni tycker att de andra 3 filmerna är bra så kommer ni älska asså verkligen älska den här. Jag säger er filmen har allt, bra handling, snygga snabba bilar, bra teamwork och framförallt snygga killar. Paul Walker och Vin Diesel. Jag ska börja med Vin Diesel, perfekta kroppen inte för biffig och inte för tanig, sexig röst. Okej Paul Walker... asså den mannen är gjord av guds händer, han har ALLT. Ögonen, munnen, håret, rösten, kroppen, arslet, leendet ja han har hela jävla paketet. Han är asså sexy as hell den där killen!

Ska kila nu men kommer tillbaka sen, passa på att ställa era frågor till oss beans i våran frågestund. Fråga oss vadsomhelst, skynda skynda :P
Guds händer har skapat denna vackra männsika

DAMN!!!


If you jump, I jump (är till dig okså Paul)
//Tina


Kommentarer
Postat av: joss

SÅ HIMLA SNYGG!

2009-04-10 @ 22:53:09
URL: http://huney.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0