Nu jävlar!

Blir fan 18 idag och nu jävlar ska jag ta mitt älskade körkort! Det är mitt stora mål i livet:) Längtar till den dan jag slipper varma svettiga bussar utan kan åka en sval bil överallt. Ska bojkotta bussar totalt.
Anna och Rakan är i Tyskland just nu och skulle ut på nån klubb ikväll sa Rakan så vi får väl se. Dom kommer hem på söndag iaf så det blir kul, greenbeans är ju inte complete om någon är borta. Nu är det bara nästa vecka kvar i skolan sen har vi sommarlov, finally! Fan vad vi ska chilla vi greenbeans. Inget plugg inga ADHD-lärare och ingen tyska, YES!

Vad ska ni göra i sommar?

If you jump, I jump
//Tina

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0