Från himlen till helvetet!

Hej svejs, förlåt för en dålig uppdatering, vet att det har vart tyst här på bloggen ett tag nu. Men kollar ni vad Rakan skrev i förra inlägget så förstår ni säkert. Vårt liv består av plugg just nu:( Men jag hade iaf tänkt att berätta lite om vad jag har gjort de senaste dagarna. Har lite tid över innan jag ska bege mig av till skolan.

Jag har vart i Enköping med mina bröder och Hannah, och deras lilla dotter, min ögonsten älskar henne. Vi hälsade på lite släktingar, dels mormor som jag inte har träffat på över två år typ. Sedan åkte vi till mina bröders pappas hus, vi har nämligen inte samma pappa utan bara samma mamma. Och deras pappa var för tillfället utomlands så vi fick låna hans hus. Där grillade vi, eller ja vi skulle grilla. Mattias min största bror hade gjort i ordning jättegoda spättar, men vi hade problem med att få igång grillen så det blev till att steka dom istället, gick lika bra det:) sedan på kvällen var det film som gällde. "Natt på museet" och "the hills have eyes två", en god blandning :)

Under första maj-helgen var jag med min pojkvän till ett ställe som heter kloten. De hade hyrt en mysig stuga där som vi övernatta i i tre nätter. Det var tre familjer till som var där också, dels två kompisar och deras flickvänner:) jättetrevligt. Måste säga att detta var den bästa 1 maj nånsin för min del. Det var så jävla underbart att vara där, vi hade fint väder hela tiden och det kändes som att plugg, det existera inte det var en helt annan värld. Precis vad jag behövde. Såklart så blev det extra tungt att åka hem sen:( vill tillbaka dit. Vi paddlade, bastade, grillade varje dag och så blev det en del CHUCK-avsnitt:P Men nu måste jag snart ge mig av:) vi hörs:)



Melina<3 min ögonsten, så söööt :)


MMMMM va gooottt :)

If you jump, I jump

//Anna

Kommentarer
Postat av: claudiamarlene

Sv: Jaa jag ville verkligen inte prata med henne för jag var fortfarande så arg och hade lust att nästan döda henne. Det värsta var nästan att rektorn och kuratorn satt och snackade gott om henne och sa att hennes lärare hade blivit chockad pga detta för att hon var den lugnaste tjejen dom hade och att hon är så snäll:S Men jag snackade i alla fall med kuratorn och hon hjälpte mig jättemycket men det var även hon som tvingade mig till det där mötet. Jag blir i alla fall så arg över att dom behandlar alla olika bara för att dom inte vill smutsa ner skolans rykte.



Men "skönt" att det finns någon som förstår och känner samma sak:)

2009-05-10 @ 11:06:34
URL: http://claudiamarlene.blogg.se/
Postat av: Silvia

Mer parodier tack! haha mer rakan som blondinbella i video tack!! haha bästa:D

2009-05-10 @ 22:29:05
URL: http://silvias.blogg.se/
Postat av: miztha

hejsan! nu är jag tillbaks med bloggandet! :)

2009-05-12 @ 12:04:06
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Helle helle! samhällehälle!

offf fett med hott med grillad mat.. vilka var de som grillade då?

2009-05-13 @ 21:13:34
URL: http://lezaaan.blogg.se/
Postat av: fia

ser väldigt mumsigt ut ;D

2009-05-14 @ 00:35:44
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0