Vackert!

Godmorron, väntar på att älskling ska komma. Så länge så tänkte jag bjuda på ett klipp från Lets Dance ni som kollar på de. Laila och Tobias showdance från finalen, den var ju makalöst vacker måste jag säga. Jag ryser när jag ser det. Men ni som följer programmet vet att Magnus Samuelsson vann, vilket jag tycker var bra trots Lailas fina dans. För enligt min åsikt så har Magnus nog varit den som slitit hårdast så han förtjäna att vinna:) va tycker ni? Aja här är iaf klippet. Enjoy :D



 

If you jump, I jump

//Anna

Kommentarer
Postat av: linnea

ja gud så vackert det var. Blir nästan gråtfärdig.

Har du haft en bra helg för övrigt?

2009-03-29 @ 23:35:32
URL: http://nejas.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0