Hur gick de?

Ja i morse satt vi fyra och vrålplugga till provet vi hade idag, jag satt igår och plugga hela kvällen och ärligt talat så trodde jag inte att jag skulle komma ihåg så mycket när jag väl satt där och skulle dra pennan i pappret, men det gjorde jag. Jag måste säga att det gick väldigt bra för mig, JIPPIE:D hoppas minst på ett vg. Men ja känner sympati för mina beans, vad jag har hört från dom så gick de inte så bra. Men det är ganska vanligt när det gäller oss, vi säger att det gick skitdåligt sen får man vg iaf. Så jag hoppas på det bästa :)

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder, så ni får ännu en inblick i vårat galna misslyckade liv :P



okey, skratta om ni vill, men corner är vårt liv seriöst haha. Vi kan slösa över 200 spänn och sen delar vi på allt. Haha, sen blir det såklart matkrig, de är ju vi liksom.




Den här bilden togs när vi var på studiebesök för ett tag sen. Och såklart så måste vi passa på och fjorta oss när vi får chansen :P




Detta är en av Rakans tusen fjortisbilder, det är ju bara ett måste att lägga upp den här. detta är ju typ som ett kännetecken för Rakan.

Det var allt jag har att bjuda på idag, men jag lovar att det kommer mera. Keep reading :D Nu ska jag åka och köpa skor:)

If you jump, I jump

//Anna

Kommentarer
Postat av: Madde

haha åh! jag vill också dela pommes frites för 200 spänn, vad busiga ni är haha

2009-03-12 @ 21:45:17
URL: http://soulsessions.blogg.se/
Postat av: Madde

haha lätt ni verkar fett sköna <3 man kan liksom inte säga nej till några som kallar sig bönor :>

2009-03-12 @ 21:49:59
URL: http://soulsessions.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0