hemma nu

Alltså fyfan va alla kommentarer värmer! Vi är fortfarande stolta och riktigt taggade vad framtiden har att erbjuda haha!:-D Avin har videoinlägg som vi spela in idag i skolan, jag gjorde en parodi av blondinbella, den garva jag själv åt, så ni får vänta och se när avin ladder upp den här!;) Nu är tillbaka från malin, Roligtt att träffa kompisar och bara ha det allmänt kul med de. Vi skjussa hem erik innan anna oc hennes pappa skjussa hem mig.

Ska nu går över till min nya älskade mobil, Sony ericsson T700. Slänger in en bild senare, Den är så jävla fin och bra! haha

VI hörs!;)

If you jump, I jump

//Rakan

Kommentarer
Postat av: Janna

titanic <3 älskar den frasen.

2009-03-21 @ 23:08:01
URL: http://jannamattsson.blogg.se/

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0