Dagens Bilder

Ja idag var det sannerligen en jättefin dag och självklart ttog vi många bilder så här kommer de. Njut.



Anna och Tina, Härligt med sol.


Vi tre, jag ser lite retarded ut men försök själva hålla ögonen öpnna mot solen


Jag börjar flumma som vanligt och jag måste bara nämna fyfan vilket vackert ansikte



Jävlar vad brun man blev efter tio minuter hahaha



ojsan där blev jag lite vitare hahaha, jag o anna leker söta



Rakan+kamera= garanterat fjortisbild



Vadfan gör Tina??



Topmodel rakan



Topmodeller något som de kommer aldrig bli



Rakan gör reklam för sin klocka



Rakan tar detta seriöst det ser man, ska vi skicka bilderna till Elite models Rakan?



Sen larva han till det som vanligt



Avin Avin ta en bild när vi hoppar, Patetiska och jag ännu värre för att jag går med på det.



Gud varför är jag vän med de här, Lak wtf vad gör jag


skugga neeeeeeeeej



Här är vår vän Sebbe, han tycker han blir ful på bild och det tycker inte vi:)

Aja det får nog vara slut nu men senare så kommer nya bilder och det är parodi bilder på de mest käna bloggerskorna. Kika in lite senare:)

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0