18 år idag :D

18 år och förlovad på en och samma dag:D Kan det bli bättre? Imorrn blir det firande hemma hos mig:) Tack mina underbara vänner för allt grattande idag. Massa kärlek till er<3 :) Som sagt, jag är FÖRLOVAD!!! :D Med mitt livs kärlek, har väntat på den här dagen<3 Älskar dig Ivan Szilagyi<3

Tänkte ta och ta mig an utmaningen som Avin gett oss:) Lite efter kanske hahha :P

Regler:
- Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. (Jag utmanar 6 pers!)
- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
- Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
- Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar.

Lycka till!

1. Vad heter du? Anna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Alla
3. Flicknamn: Avin
4. Pojknamn: Alfred
5. Yrke: Astronomilärare
6. Färg: Apelsinorange
7. Klädesplagg: Arbetarbyxor
8. Mat: Anka
9. Sak i badrummet: Använd tandborste
10. Plats/stad: Arboga
11. En orsak att vara sen: Att det har blivit en vana
12. Något man skriker:
AKTA!
13. Film: Askungen :P
14. Något man dricker: apelsinjuice
15. Band: Ajdå, kommer inte på nåt
16. Djur: Antilop
17. Gatunamn: Ajdå, jag som är så dålig på gater
18. Bil: Audi
19. Låt: Angels of clarity
20. Aktivitet med fler än en deltagare: Amerikansk fotboll


If you jump, I jump
/Anna

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0