Inlägget jag prata om!

Nu har Avin åkt till kurdistan :( känns skit tråkigt med tanke på att hon kommer vara borta hela sommaren så vi kommer inte få se henne på ett bra tag. Kommer kännas tomt men men,... vad ska man liksom göra? Igår var vi iaf i vilsta och grillade, spelade spel och hade as roligt måste jag säga. Det var jag Avin, Anna, Tina, Hemen, Mike och Ivan, Vi grillade hamburgare och kyckling, hade med oss spelet TP, åt chips och skrattade mycket. runt nio drog vi hem till anna, lämnade alla saker och gick och satte oss i fröslunda. Då var det bara jag anna hemen och mike, de andra var tvungna att dra hem. Vi satt där, drack(på en tisdag=inget liv, hahahaha) lyssnade på musik och umgicks bara. Det kanske var sista gången vi fick träffa mike, för han åker tillbaka till kanada om några dagar så...:/ det kändes tråkigt.Idag blire inte mkt, ska ut på krogen med några personer :).

Hörs!

If you jump, I jump

//Rakan

PS. Det var de här inlägget jag pratade om, det här är typ en femte del av allt jag hade skrivit, :( haha

Kommentarer

Vill du säga något tll Beans-skaran:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för oss var inte orolig)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du vill, Hissa eller dissa oss:

Trackback
RSS 2.0